cpdag...

Byta namn till Dålig-uppdatering.se? ;) Nej men har inte haft tid eller ork för att prioritera, mitt marsvin är borta och gick dåligt på söndags tävlingen. Men nu har jag samlat mig och planerat framåt med allt. Alla problem och funderingar med frågan av att byta upp till större häst, satsa på tävlingar mer, mina framtids planer och gymnasiumval. Börjar se framåt nu även fast det är tungt, har en då en känsla av att jag är påväg upp.

Äger även denna skönhet nu! lagligt och klart.


Dagens stall blir ut och tömköra med Eddie och sedan gå en promenad med Perly. Ska ta lite bilder om vädret fortsätter så här. Ikväll läggs en veckoplanering ut om stallet och lite uppdatering om dagen.

Har länge sagt att jag ska satsa mer på bloggen och börja med mer kategorier m.m men nu ska jag verkligen ta tag i det och fixa header till det. uppdatering av eelincecilia.blogg.se påväg upp lovar!


Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: hahah! din lilla ponny såg inte så villig ut första gången ;)

men ska du träna imorgon? :)

2012-04-16 @ 20:20:04
URL: http://eellenaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0