Dressyrträning igår

Red fram gansk länge för att mjuka upp Eddie i sidorna, dock var han välldigt stum i munnen och i galppen drog han bara upp huvdet och jävlades... Men stundvis fin i formen. Red upp lätt C 2 programet det gick sådär satte programet men små slarv fel av mig att inte rida ut ordentligt och rida icka så runda volter, hem och träna träna. Eddie ska nu vila i två dagar annars hade jag gärna lagt in ett dressyrpass till för att känna mig helt redo till söndags tävlingen men jag vet att inget kan ändras på ett ridpass mer äm självkänslan så låter det vara som det är.

Idag städa jag i Eddie skåp och gjorde en hel hylla för endast lindor, gött! Skit vad skräp man samlar på sig under tiden. Funderar på att bygga ihop något tränsskåp som jag kan ha mina olika träns i utan att samla på dom en massa damm och knögla ner dom i påsar. Har säkert fem olika träns jag använder men olika bett på.


sitter vid brors dator så slänger in en gammal bild


Kommentarer
Postat av: johanna sällström

Nu har jag frågestund på bloggen, gå gärna in & fråga nåt:)



http://jsjumping.blogg.se/2012/april/fragestund.html#comment

2012-04-21 @ 19:02:37
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0