Five hours

Kom hem från stallet nyligen varit där i fem timmar och ridigt två hästar och fixat alla grejor till dom.

Blizze red jag ut en stund och han var helt dampig då och uppe i varv så blev mest trav utan form för att han bara skulle hitta tillbaka till normal trav! Sen arbete på ängen bakom vårt stall, blev formarbete på volterna i ca 10 min bara för att känna igenom honom sen lite galopparbete mest arbete på fattningar. Lyckades med en helt perfekt fatting så avslutade efter det, duktig pojk! 

Eddie blev den lite ändrat schema fö,r jag blev bjuden på en gratis lektion för en i stallet om jag höll sällskap med hennes barns unghäst så blev grupp dressyr träning. Sen kasta skit på varandra när vi skulle mocka banan, äckligt! Så det blir tömkörning imorgon och ingen markarbete den här veckan. Men han har arbete hårt två dagar irad nu så blir bra med ingen riding imorgon och bara arbeta själv.

Nu sitter jag i min NYA onepize, helt underbar!!! Ska duscha, kolla bigbrother och sen sova ska gymma imorgon och pumpa hårt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0