Home again...

Är hemma från skolan idag, magont som vanligt. Käka tabletter till frukost och börjar känna av att det verkar, ska försöka äta lite mat snart. Har jobbat lite matte men skit vad svårt det är att komma vidare när man fastnat. Ska snart gå ut med hunden och röra på mig.

Stallet ska jag till vilket som, idag måste jag rida eftersom han stod igår. Jag ska nog ut och galoppträna, jag brukar värma upp eddie ordentligt först skritta minst 10 min sedan galoppera raksträcka så långt Eddie orkar. Brukar galoppera två gånger så sedan varva ner med trav och skritt. Jag brukar rida en sträcka jag mett ut men idag ska jag rida ut längre och rida på fälterna som vi har.

Nu ska jag titta vidare på Greys anatomy, Sen ut med hunden.

 Sickan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0