I´m ready as hell!

Tagga för hopptävling! Jag har bestämt att det ska gå bra den här gången. Vi ska ha så bra tempo som möjligt göra bra avstamp.

Jag glömde kameran i stallet så blev inga bilder igår men Blizze var pigg som vanligt, med galoppen skit alltså stor och luftig dock lite för snabb men han tyckte det var så roligt att galoppera att han fick öka lite extra. Han fatta galopp direkt utan att öka i traven vilket han inte gör på banan. Eddie var ganska stel i början av skritten men tagga till efter samlad galopp. Han var duktig och bocka inget i galoppen trots jag samla upp honom efter en galoppsträcka.

Nu ska jag dra på mig ridkläder, bilder från tävlingen kommer ikväll


Kommentarer
Postat av: Elin By

Hej gumman jag hoppas tävlingen gick bra för dig! saknar dig så sjukt mycket. PUSS!

2012-02-15 @ 01:15:58
URL: http://eelinby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0