Idag

Idag körde jag ju Galoppträning som jag kallar det, Jag skritta fram i 20 min och sedan travarbete i låg form i ca 5 min. Eddie var riktig pigg idag han hoppa till på vissa ställen och blåste upp sig vid stallplanen. Han hade jätte fin trav idag, den var mer luftig och han lyfte verkligen på benen, fin ponny! Sedan blev det galopp på raksträcka som är ca 1 kliometer. Han frusta och höll på hela tiden under galoppen. På hemvägen när jag skulle trava av honom börja han larva sig och ville inte sakta av så det sluta med att han stod och hoppa på ställdet och stegra. Fick tillslut honom att ge sig.

I stallet fick han stå i gången med två täcken på sig medans jag mocka ur boxen och fyllde på med nytt spån. Jag är sugen att köpa ett fleecehalstäcke.

Tycker ni om hööks fleecetäcke? Eddies färger iaf.



I helgen kommer inte jag rida eddie utan _____ så h*n kommer få blogga om Eddie. Men jag kommer lägga in ngr inlägg ska köra en hiss och diss.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul med hiss/diss! Jag har det täcket och det är jag nöjd med din ponny kommer passa fint i färgen med

kram

2012-02-16 @ 20:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0