Mitt första...

Mitt första "förlåt för dålig uppdatering" heh. Nej men efter tävlingen i söndags var jag jätte trött jag fick kämpa ganska mycket med eddie. Sen har det varit mycket plugg och stressiga dagar hem och ut till stallet. Igår hade jag hemstudiedag så kan inte påstå att jag hade så stressigt då men mitt internet f*cka så blev inget bloggande.

Men tävlingen i söndags gick helt ok. När vi var på plats så var Eddie ganska pigg och hoppa till ibland. På framridingen kände han fräschs men ibland jävlades han lite och sakta av. Första klassen gick inte så bra, han sega till sig ibland och vägra två gånger. Men i 80 så hoppa han bra fast vi kom fel på ngr hinder så var han duktig och hoppa dom endå. Så blev väldigt glad över att vi tog oss runt banan tillslut. Så helheten gick helt ok. Är nöjd med Eddie men jag kände verkligen att jag måste börja träna mer i hopping för instruktör. Så till våren ska jag leta lite efter tränare.



Idag blir det snabbt ut till stallet, ska skritta barbacka ut en stund bara sen hem och vara barnvakt.

Ikväll ska jag försöka lägga ut en film från tävlingen i söndags och ska lägga ut bilder på mina nya träns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0