only a quickie

Åkte till stallet vi sju, då mamma och jag insåg att vi var lite tidiga så vi svänge förbi affären och jag köpte gröt som jag ska mumsa till frukost imorgon, gött!

Sen tog jag en promenad med eddie för att låta honom sträcka på benen efter passet idag, han var pigg och glad och verka inte alls ha någon träningsverk elr stelhet. Men strecha honom i stallet och han reagera starkt på bakbenen så blev lite kamp i stallet innan han ville lösa benet. Sen fordra vi hästarna och dorg hem.

Har nu duschat och vänta på att bigbrothers ska börja. Ska kolla på lite kläder med, hade mer pengar än jag trodde på kontot alltid najst!!


Kommentarer
Postat av: Daniela

Åhh, söt!

Vilket speciellt tecken han har!

2012-02-28 @ 22:21:44
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/
Postat av: eelinecilia

sv; Tack så mkt han är riktigt speciell. Blir jätte glad när ni gillar honom.

2012-03-02 @ 09:36:23
URL: http://eelincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0