Träffa min underbarste!

Nu efter mer än två veckor utan min uderbara kompis så jag äntligen få träffa henne! Guud saknat dig som FAN!

Första dagen i skolan för mig, var uppe vid 6 eftersom min mamma åkte till jobbet då och jag aldrig skulle kommit upp själv. Blev en brak frukost med gröt, första gången på länge jag äter frulle men kändes som om jag behöver det eftersom det ska bli matten hela dan!

Sen stallet har Eddie och blizze idag. Eddie ska jag tömköra, eftersom jag blev sugen på att köra in honom måste jag börja igen med tömkörningen och Blizze ska jag rida ut med och sen arbeta med galoppfattingarna på ängen.

Nu dra till bussen och se min underbara älskade ELIN!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0