Dålig motagning på landet

Har varit sedan midsommar ute på vårt land som ligger ett stenkast från stallet, härligt! Dock fungerar inget internät där ute så därför har ingen uppdatering kommit! Men oj vad mycket jag har att skriva om har köpt nya saker som jag ska lägga ute bilder på i veckan. Eftersom jag åker på semester till Mallorca på fredag klockan 2 så tänkte jag att denna vecka ska vara på topp med uppdateringar! Även så har jag blivit sjuk och har under veckan gått på tabletter för att orka med allt så denna vecka blir hästvecka inget mer annat!

Nu gör jag ett segt inlägg bara, ska snart ut till stallet och rida ut på Eddie. Hoppas på bättre väder snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0