HARD worke pays off!

Vilken vecka! Och vilka resultat! Först träningsvecka på Håcknästa för öslr, vilken tid jag lärde mig nya saker och fick nya underbara vänner som delar samma intresse. Dressyrtränaringar och träningar för Camilla Hellsten, Anette Henriksson, Linda Hagberg, Ulla Eriksson och Jonas Andersson. Alla tränare helt olika tänk men lärde mig något från alla ovadsätt vad. Och dressyrtävlingen slutade jag som 2;a, gött!!

Sedan seriedressyr på Ingelsta dagen efter tre lägersdagar, Eddie var jätte fin på framridingen trots den hårda passen på håcknästa. Sedan inne på banan gick det dåligt dåligt men inte vad procenten visa, jag fattar inte hur sjukt dålig självkänsla jag har tyckte det gick rent skit inne på banan men sen när man får pappret i handen fattar man inget och när jag fick se filmen känndes det som jag titta på en annan ryttare och häst. Det gick alltså skit bra kunde inte slutat bättre vilket syns i slutändan då jag fick 1;a plasering, wooooppppaa! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0