I'm in love

Gårdagens hoppträning med Druvan gick så jäkla bra lärde mig hitta hennes knappar för varje hinder och gud vilken häst hon är så jäkla mjuk över hindrerna och vill verkligen bara fortsätta hoppa. Men man får kämpa om man vill få till hoppet innan så det är ingen gratis häst direkt även fast hon har bjudningen och farten. Så bra som det gick igår så kan jag knappt vänta tills vi hittat varandra, var trots allt första gången jag hoppa henne igår. Hon gav verkligen hopp för mig!

Men tyvärr kom en dålig nyhet direkt efter och det var att hopptävlingen på onsdagen är inställd... Välldigt surt men blir en träningstävling på hemmaplan istället med Druvan.

Nu börjar verklign mycket klarna upp i mitt liv och det känns riktigt bra med allt. Sommaren kommer bli grym och då tar jag inte i! Nu är det 25 dagar kvar tills jag drar till Mallorca med släkten, har börjat handla kläder inför det så taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0