Just need it

Nu blir det vila för Eddie startade redan igår, just nu har jag lite deppshit så kände verkligen för en ridtur som tur har jag Blizze idag som jag ska ut med. Behöver verkligen en galoppsträcka!

Snart taggar jag för ett träningsläger i dressyr för östra sörmlnad lantliga ridförening på Håknästa. Gud vilket läger ett svett och slit läger med underbara tränare bad med häst, kan det bli bättre? Nu blir det verkligen en intesiv träningvecka för Eddie 11-12-13 träningsläger och 14 seriedressyr.

 Exakt så här vill jag ha! Träningar och tävlingar på varandra allt planerat året innan även fast ridsporten medger att man åker ifrån sina vänner så känner jag att jag mår bra av just det här livet! Och nästa år blir det verkligen så här med eftersom vi ska tävla upp till allsvenskan m.m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0