Spontan filmkväll

Vilken vecka har haft fullt upp med hela mitt liv stallet, hästen, skolan och kompisar men vilken awsome helg jag hade tacka alla som var med och deltog i den!
Eddie har verkligen presterat den här veckan dressyren, konditionsträningen och ute ritten idag. Ska göra ett stor inlägg om veckan imorgon om jag finner tid.
Idag var jag på en regning ute ritt med Elise och hennes nya foderponny Sweetie. Vi var ute och fläng red mesta delen men la in lite kontrollövingar i galoppen som både Eddie och Sweetie behövde.
Imorgon taggar jag för en hoppträning med laget! Första gången jag hoppar Druvan, kommer bli så spännande tror verkligen Druvan och jag kan bli ett team om vi hittar varandra men tid kommer det ta. Men är så beredd på att lära mig allt av Druvan hon är verkligen en sån häst som man lär sig på för varje ritt. Om vädret tllåter kommer en film senare.
Nu blir det en spontan filmkväll med bästa vännen, katten Gustav står klar i dvd hahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0