Usch för allt!

Har sovit hela dagen eftersom jag nu fått febern tillbaka och måste verkligen bli frisk till tävlingen och utomlandsresan. Som tur ska Eddie vila idag så åker ut ikväll med mamma och fixar Eddie och fodrar.

Igår fick jag tid över till att planera hur Eddie ska vara ute i sommar. Nu på sommaren kan man ha sina hästar ute dygnet runt i vårt stall och vi brukar alltid försöka ha Eddie ute så mycket som möjligt men eftersom det leder att han blir så seg vid ridning och jag har sjukt mycket träningar/tävlingar på g i sommar så vill jag ju att Eddie ska prestera på topp så nu har jag bestämmt att han kommer vara ute veckovis. Även att han ska hålla hullet så nu när han ska gå ute på nätterna med blir det munkorg på.

Ikväll avslöjar jag vart jag och Eddie ska ta vägen i sommar!! Inget big med så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0