Born to be WILD... not

Okej sammfatting under helgen det gick trögt. Jag insåg verkligen hur seg Eddie är fick fåtal bra hopp. Och man får rida skiten hur sig för att få fram honom något sen när man ska samla tillbaka honom går det lika trögt om inte trögare. Han ger verkligen inget iband, vilket gör att skit tråkigt. Men för att vara Eddie gick det helt ok, men annars så skit... Men har en då lärt mig mycket och det är bara att kämpa vidare. Dock är jag glad över att vi tog oss över 1.10 utan större problem. Lördagen gick helt klart mycket bättre men jag har endå lite medkänsla över Eddie eftersom vi inte brukar hoppa så mkt och vi träna 1 ½ timme varje pass två dagar irad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0