Dagens stall

Kan nästan säga att Eddie är helt återställd nu, han är fortfarnde lite svullen men svullanden går ned när han börjar rör på sig mer. Men ömar något men pigg och glad och reagerar inget när man visiterar benet. Härligt! Min lillasyster red en stund på gräset med Eddie sedan longera jag honom utan några krav för att se hur han rör sig. Såg helt okej ut, på lördag ska jag börja rida igen. Märker att han stått nu i några dagar han är hel jobbig att hålla på med och står sällan still. Mocka och fixa i Eddies sjukhage blir sista dagen imorgon som han står där. Han följde med i hagen hela tiden när jag mocka, mys. Imorgon är jag hästledig, ska umgås med lite vänner.
Lite bilder från stallet.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0