Hard times

Just nu är jag lite nere och har mycket runt mig så var hemma idag för att piggna till mig. Mår bättre nu eftersom jag tillbringnat min dag i stallet. Var även ute med hunden på lång promenad i 2 timmar. Nu är det bara att tagga upp. Imorgon ska jag iväg till skolan och sedan stan och köpa lite kläder sedan för hästen blir tömköring. Lägger ut veckoplanering snart. Dåligt inlägg ska bli bättre i veckan.

Fick en härlig kommentar om gästbloggning vilket jag nu ska sitta och fundera på. Tack johanna!


Kommentarer
Postat av: johanna sällström

Hihi kul att du gillar det! men du måste skicka den ikväll för jag åker imorron:)

2012-03-28 @ 19:00:00
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0