Hoppkurs

Idag blir det hoppkurs för Katarina Strand på fingerkulla. Ser verkligen fram imot det eftersom det var ett tag sen jag träna för någon i hoppning. Kommer dra ut till stallet någon gång runt 1, sen blir det fixa hästarna tills 3 då vi lastar och åker iväg! Ska försöka fota så mkt som möjligt och hoppas på att mia som fixa förra filmen ska fota och filma så jag kan lägga ut senare ikväll. Jag hoppas Eddie är pigg ponny alltid lika spännande att se vilket humör han är på.

Lördag; Åker till stallet runt 1, sedan fixa med Eddie och Perly fram till 3 då vi lastar och åker iväg till fingerkulla för träning för Katarina Strand, kommer rida i nästan 1 ½ timme har jag för mig.

Söndag; Är i stallet nog runt 7 för att hinna allt sen åker vi runt 8 med transporten och träningen börjar 10. Kommer bli två ridpass och ett teori.

 
bild från google på Katarina Strand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0