just a shot!

Ledsen ledsen men inga bilder blev det, sexymiami får komma nästa torsdag! Och jag hade tid att passa i stallet så blev inga lindor så kändes som om fotnigen kan vänta tills jag har tid att fixa eddie extra snygg. Men han var riktig duktig idag, dampa bara en gång. och arbeta fint med snodden i traven dock inte lika bra i galoppen men det kommer. På tal om galoppen så måste jag börja arbeta med fattingarna med honom från marken eftrsom han bara ökar traven. Men riktigt fin när vi arbeta på volt.

Var och pumpa på gymmet, är nu helt slut i kroppen kommer antaglign få krypa ner och upp för trappan imorgon.

Imorgon FREDAG, gööööööööttt kan man säga! Blir galoppträning imorgon med, ska dock rida en kortare runda än förra gången.

En häst jag saknar som F*AN!!!! Vill ha tbx dig gubben



Kommentarer
Postat av: Alexandra J

vem är det? din förra ponny? :)sööööt

2012-03-01 @ 19:54:45
Postat av: Jenny

vilken söt! heter den

2012-03-01 @ 19:58:23
URL: http://jennyslilabloggw.blogg.se/
Postat av: Jennys lillasyster

Ser ut som min ponny :) kille eller tjej?

2012-03-01 @ 20:00:49
Postat av: eelinecilia

sv; Tack för kommentarerna, jätteroligt att få höra att ni gillar honom. Ska göra ett inlägg om honom så får ni veta vem det är och hur jag känner honom.

2012-03-02 @ 09:29:07
URL: http://eelincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0