Seeeegttt..

Fett seg kväll det blev dårå. Somna när jag kom hem från gymmet sen sov jag tills vi drog till stallet, hade inte bäst humöret dårå... Hade inte lust att rida ut i mörkret så höll mig på ett fält bakom stallet en stund packa på reflexer endå! Blev barbacka och på hackamore. Eddie var välldigt spänd och hade svårt att lyssna på mig eftersom det fanns så mkt runt om att lyssna på. Men helt ok form gick dock supersnygga skänkelvikningar, mums! Gjorde lite volter på litet utryme för att arbeta med bogarna och att få men bakbenen. Sedan ösa i galoppen på raksträcka och hoppa ngr hinder skulle inte gjort det eftersom han drog järnet över dom med hackamoret... Men arbeta med galoppen på en volt så jag avsluta med någon kontakt med honom. Var jobbig i stallet eftersom han inte ville stå stilll så känns taggad inför hoppkursen imorgon. Blir denna outfit imorgon på hoppträningen imorgon


Inlägg imorgon om hur helgens träning kommer se ut! Hoppas även på filmer och foton. Nu ska jag käka glass och se på någon film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0