Sorry sorry

Dålig uppdatering sorry sorry... Har haft mkt att göra, därför går jag inte ignom min vecka eftersom den är så jäkla mkt så börjar från och med idag.

Eddies veckoplanering blev annorlunda så hans vilodag blev idag. Var dock välldigt pigg en då och för en gångs skull välldigt snäll vid hantering. Nu är jag verkligen igång med att köra in Eddie. Har kollat på olika selar och rockrt mm. Riktigt taggad på hela grejen.

Red även Perly idag! Jäkligt pigg ponny med har stått hela veckan eftersom han kollapsat i stallgången för någon vecka sen. Jag kan inte påstå att man märkt av det någoting idag, han galoppera iväg och samla sig och blåste upp sig så han nästan gick i piaff. Fick snygg form efter iaf! Blev mkt galoppfattigar samt försöka få fram hans takt i galoppen eftersom han är lite taktlös. Gick välldigt bra helt klart 9/10 av ridturen även fast han hade muppsaker för sig.

Imorgon blir det gymmet och efter stallet på kvällen, lägger ut veckoplanering imorgon med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0