Tråk väder!

Var fett taggad att jag skulle rida på Perly idag... Men eftersom det är sånt skit väder ville jag inte ge mig ut i skogen på en unghäst i storm. Men hoppas på bättre väder imorgon eftersom jag ska dressyrträna på Perly, skoj! Eddie är fortfarnde svullen i benet men inte alls halt? jätte konstigt någon som har varit i samma sits, hur hantera ni det? Men båda hästarna fick vila, måste få skryta om hur duktig Perly blivit, han lyssnar på hjälperna i boxen och visar respekt och inga problem med att lyfta hovarna!
Skit trött så ingen blogg just nu


Kommentarer
Postat av: Maria

Be någon kolla hur han springer, min häst var svullen i flera dagar med red på som vanligt.

2012-04-02 @ 10:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0