fat and fearless

Nu när värmen varit närmare 20 grader varje dag har gräset i hagen verkligen kommit igång och jag blir rädd av att bara titta på Eddie som går och betar hela dagarna och verkar inte at något break alls. Jag har redan märkt att han svullat upp så snart blir det till att byta hage och få på betesreducerare. Den här sommaren ska jag verkligen satsa på att få ned honom det är liksom en punkt i mitt liv. Men skit vad jag och Eddie kommer få kämpa. Det är så svårt att hitta en balans mellan att svälta en häst och få ned den i vikt. Samtidigt vill jag inte att Eddie ska tappa motivation till ridningen och mig. Allt är verkligen en balansbräda hela tiden tar man bort något måste man sätta dit något annan och jada jada... Det blir till att läsa på helt enkelt, ska sätta mig någon dag efter skolavslutningen och läsa igenom och göra upp en plan med allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0