life will go down but it will always come up again

Nu har jag verkligen en toppen/botten i mitt liv det går verkligen upp och ned och hittar aldrig en balans men nu börjar många saker falla på plats vilket jag verkligen njuter extra av just nu!

Dagens pass med eddie blev ut och konditionsträna. Jag arbetade med låg form och ställde mycket i sidorna och sedan ökning/samling i traven. Han går ovanligt bra på hackamoret just nu, förut stack han bara men lyssnar jätte bra när man rider ut själv. Sedan blev det galopparbeta hela rundan till stallet, både samling och ökning. Riktigt fin ponny idag.

Sedan skritta Elise av eddie och jag red på Elona. Jag hade tänkt att rida ut på henne men eftersom hon galenbrunsta och kära ner sig i Eddie kom jag ingen vart utan att Eddie gick, så tog bort sadeln och skitta ut barbacka men Elise och Eddie. Gud vad hon höll på hon nosa/kissa/gnägga hela tiden och kunde inte vara mer än 4 cm ifrån Eddie. Roligt att se på en sånt sto som annars blir tjurig så fort någon häst närmar sig. Måste säga att de var så söa ihop.

Sedan var jag med och fota när Elise provhoppa Sweetie, snabbt gick det, men med träning kommer dom komma långt tsm. Så om 2-3 veckor står Sweetie på prov i vårt stall.

Bilder från idag



Kommentarer
Postat av: ellen

kul att det blev hon som ska ha sweetie! sweetie är så galet söt ;)

2012-05-07 @ 00:31:47
URL: http://eellenaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0