Never expect anything

F*n alltså, jag som peppat upp mig till tävlingen imorgon och att det dessutom gick så bra när jag hoppträna Blizze i torsdag så ramla jag igår kväll klantigt nog och skada mitt ledband igen i armen!! Jag är så trött på såna vändingar i livet. Även fast det bara var en liten tävling men allt det mentala innan, min och Blizzes första tävling, jag som förberett mig på allt som kan hända och liksom själv bestämmt mig för att skita i att jag hoppar 40 på stor häs och bara focusera på att Blizze ska få sån bra upplevelse som möjligt. Men lika mycket som jag peppat till tävlingen får jag peppa att ta det till nästa tävling.

Hoppas verken går över snart nu går jag på verktabletter och vill inte låta Eddie stå för länge. Men som det ser ut nu blir det någon veckas vila för honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0