Skolan

Har denna vecka verkligen satt skolan före allt som bloggen t.ex. Därför dålig uppdatering men nu ska jag komma igång då allt börjar minska i skolan.

Eddie har gått så som jag vill denna vecka och jag har inte strävat efter någon speciellt utan njutit av vädret. Nu har jag varit hästledig i två dagar så jävla tråkigt får verkligen nojja över att inte få träffa Eddie. Men han har det bra har varit lite seg i början av veckan men sedan taggat till ordentligt när vi varit ute i skogen.

 Dock tar han av sig sin flughuva hela tiden, jag blir galen. Att välja flughuva är lika svårt som att sätta ut en bra foderstat. Jag har köpt denna flughuva från hööks, som satt bra i början tills han fatta hur man får av sig den.
Man blir ju galen på allt letande efter flughuva, Eddie måste ha med öron och en som inte skaver för han får så lätt skav.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0